.: | LIFE is either a daring adventure or nothing | moga ALLAH redha | :.
http://www.emocutez.com http://www.emocutez.com

Followers

This is Me ..

My photo
ALLAH memilih kita untuk menerima kesusahan, supaya suatu saat kita boleh menyuarakan "Kekuasaan" ALLAH.. | hanya hamba hina, yang masih mencari cinta teragung, cinta sempurna.. cinta ALLAH |

Thursday, March 15, 2012

speechless

Assalamualaikum ..



kadang2 ada benda yang kita nak ceritakan dan kongsikan dengan orang lain, tapi kesudahannya kita kehilangan kata2 untuk diperkatakan.. mungkin takda words yang sesuai untuk digunakan barangkali.. dan benda ini selalu terjadi pada aku. huihuihui.. speechless and out ~


oh ya.. aku baru balik dari jalan2 di sekitar darul aman dan juga pulau langkawi !
puas hati sebab dapat borong coklat daim. my fev 1 choco. hihihiii
dan sememangnya aku bukan jenis yang suka upload gambar. bergambar itu mungkin... 
jadi harapan setinggi gununglah nak tengok aku upload gambar2 percutian disini.


esok atau lusa pulak maybe aku akan berangkat ke setapak, kolumpo..
ada ujian kompetensi sebelum melayakkan aku dipanggil untuk temuduga jawatan penolong eksekutif pentadbiran at felcra berhad. *kerani cabok je punn.. nama je gempak
doakan saya ya !! heee =)




: kali ini bersama header baru yang agak tah pape. hilang punca kreatif kali ni. dan sememangnya saya bukanlah seorang yang kreatif .............




♥ .. Thank You, Syukran, Terima Kasih Sudi Lawat Sini .. ♥

No comments:

copyright by Azwani | Mencari Cinta Teragung