.: | LIFE is either a daring adventure or nothing | moga ALLAH redha | :.

Followers

This is Me ..

My photo
ALLAH memilih kita untuk menerima kesusahan, supaya suatu saat kita boleh menyuarakan "Kekuasaan" ALLAH.. | hanya hamba hina, yang masih mencari cinta teragung, cinta sempurna.. cinta ALLAH |

Saturday, October 1, 2011

welcome October !

Assalamualaikum...


most welcome October !



today is 1 October rite ?

rasa2 baru lagi masuk tahun 2011, baru lagi menjalani rutin2 hidup di bulan Januari, Februari, Mac, April,
May, Jun, Julai, Ogos, September and now dah pun masuk bulan Oktober !
cepatnye masa berlalu meninggalkan kite tanpa kite sedar..kan ?

oke ape yang paling aku suka pasal bulan Oktober ni ialah....
pada bulan ni lah saya dilahirkan di muka bumi ni..
tanggal 11 Oktober 1991..
bermulalah perjalanan hidup saya sebagai seorang hamba kepada Sang Pencipta, seorang anak kepada ayah dan emaknya, seorang adik kepada seorang kakak, seorang kakak kepada 3 orang adik
* paham tak ayat ni ?? hehe.. seorang kawan, sahabat, teman kepada kawan sahabat dan teman yang lain, seorang pelajar kepada sebuah sekolah @ institusi, dan yang terbaru menjadi seorang bakal pekerja kepada majikannya.. insyaALLAH..

tade benda nak citer pun pasal kedatangan bulan 10 ni..
cuma aku ada sedikit harapan....
: semoga bulan Oktober ni lebih baik dari bulan2 sebelumnya..
: semoga bertambah2 rezeki pada bulan ni

tu je..

oke babai....



:: good bye September.. semoga bertemu lagi ditahun yang akan datang.. ameen..



♥ .. Thank You, Syukran, Terima Kasih Sudi Lawat Sini .. ♥

No comments:

copyright by Azwani | Mencari Cinta Teragung