.: | LIFE is either a daring adventure or nothing | moga ALLAH redha | :.
http://www.emocutez.com http://www.emocutez.com

Followers

This is Me ..

My photo
ALLAH memilih kita untuk menerima kesusahan, supaya suatu saat kita boleh menyuarakan "Kekuasaan" ALLAH.. | hanya hamba hina, yang masih mencari cinta teragung, cinta sempurna.. cinta ALLAH |

Tuesday, January 17, 2012

done .. !

Assalamualaikum.. 





akhirnya selesai jugak aku isi borang upu tu..
hampir berminggu2 aku duk fikir nak ambik kos apa, walaupun dalam kepala otak ni memang da target 1 kos dah.. tapi kena jugak ada backup kos.. yelah, aku berminat sangat dengan kos kaunseling.. tapi bole go ke dengan lulusan diploma sains kesetiausahaan aku tu.. macam tak kena je kan..

tapi bila tengok balik syarat kelayakan dia, insyaALLAH bole dapat kot..
harap sangat dapat kos kaunseling tu, sebab aku rasa itu salah satu cabang untuk aku capai impian yang aku impikan sesangat tu.. hehe. hope so... sekarang ni serahkan segalanya kepada sebaik2 Perancang..

but, if aku dapat kos pembangunan sumber manusia or pentadbiran korporat tu,
aku rasa maybe aku kena .....

ok takpe, tunggu dan tengok je apa akan jadi nanti, ALLAH da tetapkan rezeki untuk setiap hambaNya.. kalau itu yang dah tersurat untuk aku, just learn to accept it.. mungkin itu yang terbaik.. ada sesuatu yang tersirat disebalik yang tersurat.. ALLAH know best =)

“Boleh jadi kamu membenci sesuatu, padahal ia amat baik bagimu, dan boleh jadi (pula) kamu menyukai sesuatu, padahal ia amat buruk bagimu; Allah mengetahui, sedangkan kamu tidak mengetahui.” (Al-Baqarah: 216)




: sesungguhnya doa adalah senjata orang mukmin... =)



♥ .. Thank You, Syukran, Terima Kasih Sudi Lawat Sini .. ♥

No comments:

copyright by Azwani | Mencari Cinta Teragung