.: | LIFE is either a daring adventure or nothing | moga ALLAH redha | :.
http://www.emocutez.com http://www.emocutez.com

Followers

This is Me ..

My photo
ALLAH memilih kita untuk menerima kesusahan, supaya suatu saat kita boleh menyuarakan "Kekuasaan" ALLAH.. | hanya hamba hina, yang masih mencari cinta teragung, cinta sempurna.. cinta ALLAH |

Thursday, December 22, 2011

. alhamdulillah .

Assalamualaikum...


alhamdulillah..
masih diberi kesempatan olehNya hari ini untuk terus menghirup oksigen segar + free of charge !
masih diberi kesempatan untuk terus menanam benih2 pahala untuk dituai di akhirat sana. 
masih diberi peluang untuk terus melaksanakan tugas sebagai seorang khalifahNya di muka bumi ni..
masih diberi peluang untuk menjadi seorang anak kepada ibu bapanya pada hari ini..

kadang2 sebelum tidur mesti akan terfikir.. ya ALLAH, hidup lagi kah aku pada hari esok ?
takut jugak kalau2 esok kita dah tak da lagi kat atas dunia ni, dan mungkin malam itu merupakan malam terakhir kita. dengan amalan yang tak seberapa ni mampu ke untuk dibawa mengadap kepada Dia ? diberi peluang hidup berpuluh2 tahun tapi amalan yang dibawa kepadaNya tak setimpal dengan panjang umur yang diberikan.. 

ALLAH.. aku mohon supaya Engkau berikan kesempatan kepada aku dan hamba2Mu yang lain untuk terus melakukan ibadat kepada Mu, ikhlaskan lah hati2 kami dalam beribadat kepadaMu, terimalah ibadah2 kami ya ALLAH.. dan matikan lah kami dalam keadaan khusnul khatimah.. amin.. 





: terasa aku ingin berlari kepadaMu, membuang beban dosa.. bersama alunan kalimah mentauhidkanMu.. ya ALLAH betapa aku berdosa.. tiada daya aku selain rahmatMu..
: cuaca pagi yang indah, tersangat indah.. alhamdulillah ya ALLAH =)

♥ .. Thank You, Syukran, Terima Kasih Sudi Lawat Sini .. ♥

No comments:

copyright by Azwani | Mencari Cinta Teragung