.: | LIFE is either a daring adventure or nothing | moga ALLAH redha | :.
http://www.emocutez.com http://www.emocutez.com

Followers

This is Me ..

My photo
ALLAH memilih kita untuk menerima kesusahan, supaya suatu saat kita boleh menyuarakan "Kekuasaan" ALLAH.. | hanya hamba hina, yang masih mencari cinta teragung, cinta sempurna.. cinta ALLAH |

Saturday, December 31, 2011

- ahlan wasahlan 2012... -

Assalamualaikum...


sedar tak sedar hari ni merupakan hari terakhir kita berada di tahun 2011...
kejapnyaaa.........

apa2 pun.. I wanna say thank you to 2011 sebab banyak mengajar aku erti hidup, tahun yang banyak mengubah hidup aku, ajar aku apa itu susah senang dalam kehidupan, ajar aku menerima menghargai dan menyayangi orang di sekeliling aku..
betullah orang cakap pengalaman tu mendewasakan kita.. syukur sesangat sebab aku diberi peluang untuk lalui suatu pengalaman kehidupan yang mana kesannya memberi kebaikan atas diri aku sendiri... ALLAH know best rite ?? =)


wanna say :

welcome 2012 masihi
selamat tahun baru, bersemangat baru, berperangai baru, berjiwa baru, dan macam2 lagi yang baru..

selamat tinggal tahun lama, semangat lama, perangai lama, jiwa lama dan macam2 lagi yang lama...




: simpan kenangan lama, ciptakan memori yang baru... =)

: ya ALLAH teguhkanlah aku untuk sentiasa berada di jalanMu, jangan palingkan hati ini ya ALLAH, sesungguhnya Engkau berkuasa membolak balikkan hati..

: ada kawan2 sy pasang angan2 untuk bina masjid tahun 2012 ni.. alhamdulillah.. semoga ALLAH permudahkan niat suci kalian.. ape2 pun kad walimah mesti sampai kat tangan aku naa.. =)

mood : laparrrrrr ........





♥ .. Thank You, Syukran, Terima Kasih Sudi Lawat Sini .. ♥

No comments:

copyright by Azwani | Mencari Cinta Teragung